Am revenit





                                              Am revenit

Cam greu

Prea greu.

Am revenit?




      Da, am revenit. Am luat o pauza. O pauza PREA lunga. Nu stiu sa va spun de ce, si nici nu as zice ca "a trebuit sa ma regasesc", pentru ca nu e asa. Nu voi spune nici ca "am luat o pauza de la tot ce inseamna retele de socializare", pentru ca v-as minti. rau. In schimb, daca v-as spune ca nu am avut chef... ei bine, stiu ca suna ciudat si urat, asta e adevarul. Nu am avut chef, si- ce sa vezi?- nici timp. Am reincercat in perioada asta sa imi regasesc placerea pentru scris. Nu aveti idee de cate ori. Doar ca simteam ca ceva nu merge.

       Am uitat sa scriu. Da, stiu ca suna ciudat, dar am uitat sa scriu. De parca imaginatia mea ar zbura pe meleaguri foarte indepartate.  Si imi pare rau. E o senzatie foarte ciudata. E frustrant. Sa nu poti sa scrii, sau sa ai impresia ca nu mai stii sa scrii.  Sa vrei sa scrii ceva, si sa nu-ti gasesti cuvintele, de parca acel izvor "magic" de cuvinte a secat. Dar acum, prin acest pas de a ma reapuca de blog, el incepe sa isi revina. cred.
     Cel mai mult ma doare sa stiu ca Dumnezeu mi-a dat, dar eu nu fac nimic sa pastrez. Nici macar nu ma chinui, de parca nu mi-ar pasa. Mi-a dat acest dar de a scrie, iar eu nu fac nimic? Daca nu fac ceva, il pot pierde. Si cred ca am reactionat la timp. Sper ca am reactionat la timp.

      Am scris putin. Foarte putin. Nu stiu ce va fi, cand va fi si daca va fi. Dar stiu ca am facut un pas urias. Pentru ca acea "impresie" ca nu stiu sa scriu, s-a transformat pe parcursul acestor 8 luni intr-o frica. Frica de... ce? De parerea oamenilor? Sau frica de a realiza ca intr-adevar exista o problema, pe care singur am creat-o? Frica de a realiza ca eu am secat acel izvor. Frica de a realiza ca nu am avut grija de ceea ce Dumnezeu mi-a dat. Dar m-am trezit. Odata cu venirea lui 2018 m-am desteptat.






                                  Sau cel putin... asa cred eu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Faţă-n faţă..

Frumosul ce ne inconjoara...

În mijloc de Primăvară